پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
کارگاه «بدن من»

حوزه/ کارگاه رایگان «بدنِ من» با محوریت آشنایی کودکان و نوجوانان با آناتومی بدن انسان، در کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه فرهنگی آستان قدس رضوی در تهران، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، این کارگاه آموزشی در ادامه برگزاری برنامه‌های موزه ملی ملک در حوزه کودک و نوجوان، دوشنبه، ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳، در ساعات ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰، در این مجموعه فرهنگی پایتخت برپا خواهد شد، ظرفیت پذیرش کارگاه محدود و حضور در آن، با نام‌نویسی از متقاضیان ممکن خواهد بود.

علاقه‌مندان برای هماهنگی و نام‌نویسی در این کارگاه می‌توانند با مدیریت آموزش کتابخانه و موزه ملی ملک با شماره‌ تلفن: ۶۶۷۲۶۶۱۳-۰۲۱ (داخلی ۱۳۲)، تماس بگیرند.

این موقوفه با دارابودن گنجینه متنوعی از آثار تاریخی و هنری و همچنین مجموعه‌ای از فضاها و امکانات ویژه کودکان و نوجوانان، در برگزاری برنامه‌های گوناگون خود، توجه ویژه‌ای نیز به این گروه سنی دارد تا زمینه فراگیری آموزه‌های غیررسمی فرهنگی و تمدنی را در فضایی جذاب، بیرون از فضاهای آموزش رسمی برای آنان فراهم کند.

گفتنی است، کتابخانه و موزه ملی ملک توسط حاج حسین آقا ملک در سال ۱۳۱۶ شمسی وقف حرم مطهر حضرت رضا (ع) شده و در حال حاضر به نشانی «تهران، خیابان امام خمینی، خیابان ۳۰ تیر، خیابان یارجانی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)»، پذیرای دوستداران فرهنگ و هنر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha